Saturday, October 08, 2011

Friday - Freeday! :)

Dnes sme sa v škole neučili, bolo fajn a trčali sme tam len do pol jednej. Čiže mám za sebou celkom fajn deň, ažna večerný tréning kde som sa dosť unavila... Na sebe som dnes mala všetky nové veci čo som dostala na narodeniny okrem nohavíc. Dnešok pol asi posledný teplejší deň (aj keď potom pršalo), tak som to využila a dala som si nové šaty:). Mimochodom, dnes mi prišla objednávka zo SVARTSVANUR, takže sa dá očakávať že tu čoskoro pribudne  článok aj o tom. Skôr som článok pridať nestihla, tak teraz si už totálne zničená idem ľahnúť.

Good Night! :)





Dress, Scarf, Barclet, Cardigan - H&M, Shoes - Tajly Weijl, Bag  - Gate, Necklace - Vintage

5 comments:

  1. Tak tento outfit je fakt pěkný!! Mě se moc líbí ta kabelka a ty boty :-)

    ReplyDelete
  2. Krásny outfit :))

    Inak, bola by som rada, ak by si sa zapojila aj do mojej giveaway, ktorú mám práve nna blogu ;)
    Takže pokiaľ budeš mať čas tak : http://ariadneella.blogspot.com/2011/09/giveaway.html

    ReplyDelete
  3. you are absolutely gorgeous. great blog... loving all the beautiful photography.

    following. :)

    jasmine
    adamalexmommy.com

    ReplyDelete