Friday, September 30, 2011

Simply is the best :)

Ahoj! Dnes som do školy zaspala, a tak som nemala čas ráno vymýšľať extra outfitt tak som na seba hodila prvé čo prišlo pod ruku, dala som si vlasy do drdolu a behala som do školy. V škole nič extra (ako vždy) mali sme dve písomky no našťastie sa nám siedma a ôsma hodina zrušila a tak som prišla domov trochu skôr. Už sa neviem dočkať víkendového oddychu. Konečne. Som totálne vyčerpaná po doplňovaní učiva (dva týždne som chýbala)a písomkách a učenia sa a tak. Fotky sú len s webkamerou, pretože ako som spomínala, foťák ešte stále nemám. Snáď to nevadí, neskresľuje to alebo tak, ale zlá je tá kvalita. Nuž, prajem príjemný víkend a dúfam že sa ozvem čo najskôr (nie ako minule). :))







































Shirt, Jeggins - H&M
Ear cuff - Véčko (ďakujem!)
Cristal, Ring - Fair 

2 comments: