Monday, October 03, 2011

What I Got For Birthday?

Ahoj! Tak dnes sa ozývam hoci dosť neskoro, ale predsa len. Pridávam ukážku oblečenia čo som dostala na narodeniny. Skoro všetko z H&M, samozrejme :). Dnes toho nepíšem veľa, lebo nieje moc o čom, víkend som mala nudný, skôr taký lenivý a som aj rada. Potrbovala som si oddýchnuť a pretože lenivosť je moja silná stránka, poriadne som ani nevyliezla z domu, iba raz na hodinku na korčule. V utorok sa chystáme s kamarátkami obehať sekáče, tak uvidíme, snáď budem mať trochu šťastia a niečo sa mi podarí uloviť :) No tak už prejdem k tým veciam. Fotky sú iba z webkamery (zase), snáď to až tak nevadí


.




















Nude dress - H&M


























Leopard scarf - H&M


























Brown cardigan - H&M


























Blue jeggins & brown jeans - H&M, Amisu (New Yorker)



















Brown Bag - Gate


















Brown boots/high heels - Tajli Wejl


























Headband - H&M (Nosím aj ako náramok či opasok)


Myslím že to je asi všetko z oblečenia :)

Bye Bye! :)

4 comments:

  1. krásné věci! ta aktovka, čelenka, jegginy, všecko:))

    ReplyDelete
  2. Mě se moc líbí ty boty, budu se muset po podobných podívat:) na podzim ideální!

    ReplyDelete
  3. Tá taška !!!!! totálne úžasná !!!!
    A inak ...si veľmi veľmi pekná aj cez webkameru to vidno :)

    ReplyDelete